Wow va man har hunnit egentligen!

Hej!
Hade velat lägga in så mycket bilder,men jag orkar inte ta några bilder nu å dessutom ligger Frejski å sover å jag vill inte störa henne. Men imorgon ska jag försöka få in lite bilder på våra shoppinggrejer mm.

Ja det händer grejer här jämt, hinner knappt andas... I tisdags va ja å Freja på gympa å sen shoppade vi me söta Loppis! Sen hemm till pappa som hade kommit hem pga magsjuka... Peppar peppar vi e fortfarande friska idag (torsdag). Sen gjorde vi mat å sen åkte jag på kören. I går (onsdag) Var jag å Frejskan på kyrkis å sen när vi kom hem så mådde pappa bättre så vi åkt in å shoppade igen... Som sagt lägger förhoppningsvis in bilder på de imorrn... Sen hem å göra mat å sen leka lite me Frejski å så städa jag lite. Som tur va så vände ag mig om från dammningen lagom för att se Freja ta sina första (vad jag vet i alla fall) steg! Hon gick två steg från datorn till stolen där katten låg! Sen försäkte jag igen å då gick hon ett steg. Sen skulle hon försöka igen inför pappa å kamera men då gick det ju inte... Men imorse visade hon pappa att hon minssann kunde gå själv! Kul!

Idag skjutsade jag mamma till Arlande,sen hem å kasta in Freja till bilen för öppet hus på förskolan. Tur att vi var där för vi var ensamma om det. Tyvärr så kunde jag ju det mesta för jag jobbar ju där, men jag fick ha lönesamtal istället! ÖKAD LÖN!! YES!!! Sen hem, kasta ur Freja till Tomas, in i nästa bil, in till stan för genomgång av rost, sen hem å äntligen pusta ut med en god bok i solen! Sen påskpynta jag lite sen städa jag lite, sen kom bröderna Pettersson, sen middag, sen bad i Almunge, sen kvällsmat till Freja sen läggdags å nu "sveriges värsta bilförare" med en varm kopp te.

PHU!

Kommentarer
Postat av: Jessica L

Ni har fullt upp ni :) mkt ni har gjort :) Ser fram emot bilder sen :) hihi..



kram

2009-03-26 @ 21:32:57
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: caroline

Jag kan höra med Maria om hon vill hänga med ut till dig :)

2009-03-27 @ 07:58:58
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0