Vårstädning!

Japp nu e de dax för vårstädning igen då! Det blev ju sommartid i helgen så nu är det väl dags. Började lite smått igår, eftersom jagvar magsjuk. Idag har jag fortsatt med Frejas akvarium och våran säng. Våra sängkläder hänger just nu där ute för lite frisk luft. Mmmm så härligt att gosa in sig i ett täcke som doftar vår sen... Längtar nästan till sängs.

Ja, det ser inte så städat ut, men när "dammet" har lagt sig så ser det bättre ut...

Dessa fiskar i Frejas rum e jag väldigt nöjd med, särskilt delfinen är väldigt vacker. Skulle nog ha köpt flera, men jag tänkte att det skulle bli jobbigt med hela rummet fullt av fisk...

Mår mycket bättre idag, även om jag inte riktigt e på topp än. Kan däremot äta igen å känner mig inte lika trött vilket ju är ett gott tecken. Illamåendet kommer å går fortfarande men förhoppningsvist försvinner det med snart. Har ju lovat att komma till kyrkis imorgon, jag lovade att spela gitarr när kanstorn e ledig imorrn.

Mamma skulle ju operera foten idag igen, men det blev inställt pga vinterkräksjukan. Jobbigt, men bra att de ställer in så att det inte sprids mer. Men mamma vill verkligen bli bra i fötterna nu... Stackars mammsen...

Nej nu ska jag sätta mig å vila lite innan älsklingen vaknar därute.


Kommentarer
Postat av: annica

nej camilla hette hon, har inte fått reda på vem det va, jag har ju raderat hennes kommentarer, så det går inte att spåra nu, men nu e det en knäpp kusin till mig som håller på!

kul att du känner dig bättre

2009-03-31 @ 13:33:55
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0