Jobbar!

Jobbar för fullt nu. Har haft två lååånga daar, från 9-18 idag å 7.30-17 idag! Sen igår kväll så var jag på kyrkofullmäktige å idag är det kör ikväll. Får ju knappt träffa tjejen nu för tiden!½ Men det är inte under så lång tid detta gäller. Ska ju jobba heltid hela sommaren, men snart är det helg, sen är det midsommar, sen har jag lite ledigt å sen i höst går jag ner i tid till 75 procent. Ska bli sååå skönt.

Tycker om att jobba igen. Barnen tjatar om var Freja är å om jag ska jobba imorgon å nästa vecka osv osv... ÅÅÅÅÅ sötisar. EDe ville att jag ALLTID skulle jobba! Jobbigt, men det betyder väl att de tycker om mig! Å de e bra betyg!

Blir så lycklig avatt jobba med barn. Man blir nästan hela tiden bra bemött, kramar, gos å uppmuntran! Men de är klart, mycket tjaj blir det ju!

Nej, nu kommer lilla sötisen å vill umgås.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej hej :)



Åh va kul att jobba lite nu, eller mycket jobb blir det.. Går Freja på dagis nu eller är Thomas hemma med henne?? :) Kram

2009-06-02 @ 22:27:17
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

va roligt att du trivs!!!!

kram

2009-06-03 @ 14:36:37
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0