Home alone...

Ännu en vecka jobbandes i värmen... Synd, men samtisigt skönt då vi kan göra lite som vi vill på jobbet! Vi behöver ointe vara inne hela dagebn men om vi vill så är det bara att knata in. Underbart. Sörjer för all satar som sitter vid sina skrivbord under dessa dagar...

Men igår var en dålig dag... Stängde igår, men jag trodde att jag skulle få gå vid fem då jag bara hade ett arn kvar som skulle gå klockan fem... Klockan tjugo i sex gick hon... Förstår att man kan vara sen ibland, men det är ju inte så svårt att ringa då då, eler säga förlåt för att man var sen för den delen. Fick utskällning också av en förälder. Visst, det var fel av oss, men ibland är det inte så lätt att se alla barn. Det är inte så kul med utskällning. Men jag försöker verkligen se till alla barn! Men som sagt det är inte lätt. Särskilt när det är så pass många barn, å röknar för den delen. Man tror lixom att de har koll, men egentligen ska man inte lita på det... Ja ja. jag får ta det som konstukriv kritik... Hehe

Ensam hemma just nu. Mina älsklingar är på väg hem från Furuvik. Jag hade gärna följt med, men jag jobbar ju. Men Tomas, hans syrra med man å barnbarn å Frejas farfar verkar ha haft det skoj i alla fall. Bilder kommer nog senare, jag vet inte om det är tagna några bilder.

Nej nu ska jag softa ett tag i soffan, måste ta vara på den ensamstund man får ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såååå underbart väder :D, dkönt med semester en vecka =)

2009-06-30 @ 20:42:53
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: jessica

Härligt att få jobba, men kanske jobbigt i denna värmen. De tycker jag, Jag har börjat jobba extra nu och de känns verkligen jobbigt i denna värmen. Åh va kul för Freja att va på Furuvik.



kram

2009-07-01 @ 12:56:56
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0