Fullt upp...

Jag jobbar heltid nu över sommaren. Efter jobbet denna vecka har jag hunnit:

Måla huset
Träffat roliga vänner över drinkar på stan (jag drack cola tack så mycket ;))
Varit på kalas hos gamla grannarna

Sen i helgen ska jag åka på Power meet i Västerås. Bo hos en vän, vin, god mat, bad å schyssta bilar. Vi var där förra året å bestämde en återträff i år. Sen åker vi hem på lördagen för att gå på ännuett kalas på söndag. Då blir det Frejskis kusin Leo.

Så de e ju inte så konstigt att jag aldrig hinner sitta vid dumburkarna. Men nu har jag chansen när Freja sover å Tomas e med Danne å hämtar finbil. Så nu blev det dator å film. I robot med Will Smith gick på tv, så det blev väl bra. Schysst film faktikst. Å så tycker jag om Will Smith, ända sedan jag var liten å kolla på Fresh prince...

Nu börjar det igen

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0