Deprimerad

Känner mig dissad... Det är säkert ingenting, kanske hon inte har mobilen på eller dålig mottagning eller nåt. Men första gången jag ringde blevdet upptaget efter någon signal, sen svarade hon inte. Då skickade jag ett mess som fortfarande inte är besvarat. Men det är säkert ingenting,känns ju lite fjortis att hålla på så, å det tror ag inte om henne. Men men, känner mig lite nere i alla fall.

Nåja tänk positivt är mitt motto! Ska på kalas idag i Knutby, en körkompis fyller jämt, sen drar vi vidare mot strängnäs till Jenny, Mattias å Tindra. Å imorgon blir det Kolmården för hela slanten. Ledig en veckanu, men inget särskilt inplanerat. Ut med båten å eventuellt upp till dalarna, vi får se om vi hittar sovplats nånstans... Måste ju jobba vidare med huset också. Ska försöka bi klar med näst sista sidan till nästa vecka. Men ingen stress, jag har semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0