Monday means murder

Åh jagar mördat... Jag är en mördare. En mångmördare... eh, mörderska?

Har städat akvariet å jkag var bara tvungen att ta bort några sniglar. Jag ljuger inte om jag säger att jag har tagit bort öv tvåhundra stycken! Otroligt vad de massproduceras! Men nu har jag eventuellt bara typ tjugo. Vet inte riktigt de små e så svåra att se, å de är ju överallt. Gömmer sig... Men nu har jag gjort det. Å tvätten snurrar för fullt i maskinen. Vad duktig jag e!

Nu ska jag å Frejski snart äta lunch, det blir nog rester från helgen. Mmmm kyckling! Sen ska vi gå på promenad! Skönt. När vi kommer hem så sover Freja förhoppningsvis å då ska jag städa toaletter å sen ska jag fixa lite i köket. Fixa lite på bänken å tapetsera.

Sen ikväll ska ja äntligen komma ut å jogga, om inget oförhappandes händer. Ska bli skönt, har längtat så! Sen när jag kommer hem så tar jag kvällspaus. Mmmmm

Fan va duktig jag är!

Grattis Freja! Idag redan 9 månader! Tänk vad tiden går. Usch.

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Du är jätte duktig.. vill med springa men får vänta tills jag har ammat färdigt..ska också ut på en promenad.. :)



kram

2009-01-19 @ 11:12:26
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

ABSOLUT! det vore jätte trevligt,!

2009-01-19 @ 14:12:00
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0