Fy oss!

Ja nu har granen åkt ut. Skönt å bli av med den, nu när den börjar barra så. Egentligen ska väl inte julen ut förrän nästa vecka, men man kan väl börja så smått. Å Freja hon kryper än hit än dit. Nu börjar hon verkligen utforska. Förut höll hon sig i samma rum som mig, men just nu e hon i hallen å nyss va hon i köket. Jobbigt för mig bara som får springa som en galning å kolla till henne. Särskilt när hon e tyst för då gör hon nåt bus. Till exempel käka sot...

Hehe hon e ju för söt...

Igår fyllde Tomas år. Vi tog en myskväll i stan. Lämnade Freja hos mormor å sen gick vi å käka på Texas steak house. Mmmmm va god mat. Jag tog en "sizzeling fajitas" å den sizzlade vekligen. Ta den om ni gillar det! Tomas tog en stek å¨den bara smälte i munnen. MMMMM. Jag ger maten fem plus av fem möjliga. Toaletten däremot... Ja den va fräsch å så, men för det första så satt toapappret typ på golvet så man var tv ungn att böja sig ner så mycket man kunde. Sen fanns det tavlor av kor på väg till slakt, i små trånga fållor, säkert tio i samma lilla fålla. Varför visa det när man precis har ätit en biff? snacka om att få dåligt samvete... Men maten... Mmmmmm maten...

Ja ja sen gick vi till bion å såg "The day the earth stood still". Den var bra, ingen tiopoängare men man fick sig en tankeställare... Hur betr vi oss egentligen mot varandra å mot världen vi lever i? Usch. Fy oss!

Kommentarer
Postat av: annica

ja alla mina barn har blivit snoriga och lösa i magen när tänderna ploppat ut. Har Freja fått nån ? vilken mysig kväll ni verkar haft, den filmen har vi oxå sett och jag håller me dig, en stooor tankeställare får man av filmen!

kram

2009-01-08 @ 11:12:13
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell m. familj

Va skönt att ni fick barnvakt så ni kunde ut och käka lite :)



Kram Jessica

2009-01-08 @ 14:16:40
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0