Dag 1

Jepp första dagen på mitt nya liv! Å bra går det också. Vi har precis ätit en gooood middag, GI inspirerad. Å den var så himla god. Mmmmm. Här hittar du receptet!

http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15728

Freja däremot tyckte nog inte om maten för konstigt nog så åt hon nästan ingenting... Inte ens tomater! Hmmm underligt...

Idag har Tomas varit hemma. Han har någon virusinfektion i hela kroppen så han ska ta det lugnt några dagar. Men vi åkte in till stan å tittade på bilar å handlade mat. Mysigt att ha karlen hemma. Han har varit hemma mycket nu i flera veckor,oj vad jag kommer sakna honom när han börjar jobba på riktigt igen...

Nu ska jag snart till mammas granne för att ha en riktig stickkväll med mamma vänner. Jag kan ju inte sticka då jag är så opraktiskt lagd så det är läskigt, men jag kanske kan lära mig? Hoppas på att kunna lära mig att sticka något enkelt. Kul också att träffa andra vuxna.

Men sååå besviken på min fot. Tänkte ju åka på mamma-barn gympa imorgon för första gången i år, men efter vår tur till stan så gör det jätteont. Ändå gick vi inte så fruktansvärt långt. Så det blir till att vila ett tag till. Jag som skulle börja mitt nya liv nu... blä. Men Tomas e så snäll så han skulle vara hemma me Frejski imorgon så att jag kan åka å simma lite i ala fall. ÄLSKAR DIG TOMAS!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell m. familj

Jaa de eingen kul att vara sjuker, stefan ha mått dåligt men nu är de lite bättre iaf..



Receptet såg gott ut, de ni åt.. mums..



kram

2009-01-12 @ 21:05:08
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell m. familj

Jaa de eingen kul att vara sjuker, stefan ha mått dåligt men nu är de lite bättre iaf..



Receptet såg gott ut, de ni åt.. mums..



kram

2009-01-12 @ 21:05:38
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Vickie

Snäll för att han har hand om sitt barn som du gör hela dagarna? Jisses!



För att säga ngt helt annat så fattade jag aldrig att det var du som svarade i mammas tele, det hördes absolut ingenting! :) Prata en annan dag? Kram!

2009-01-15 @ 19:14:48
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0