Bra start på det nya året!

Ja fy fan nu sitter jag å försöker blogga medans alla skriker runt omkring. Tomas släktingar e här, de har varit här sen i fredags så jag har inte kunnat blogga så mycket... Man e väl en bra värd, men nu sista kvällen så e alla så slut så nu ligger alla å kollar på tv.

Så vad har hänt sen sist då? Full fart, släktingar, god mat, god dryck, bilfärder över hela Uppland å innebandy-cup i Uppsala.

Men imorrn åker alla hem å vi ska försöka fixa huset å bilen. Å sen ska jag fan börja äta nyttigare. Nu har man ju svullat som fan hela helgen. Men från och med NUblir det bara godispå lördagar, bara läsk på helger å mer frukt å läsk. Ska även börja jogga lite här hemma på kvällarna. Får väl börja försiktigt... Fan man måste väl ha ett mål. Kanske att gå ner tjugo kilo? Eller tjugofem? Jag vet inte ens hur mycket jag ska väga. Kanske jag ska hasom mål att komma i ett par byxor i storlek 38.. UTAN att pressa mig i de, och samtidigt som jag kan andas i de...Svårt...

Har tittat lite på en massa dieter, men det är nog inget för mig. Räkna points,inte äta kolhydrater... vet inte om jag skulle orka. Nej, det bästa är nog att röra på sig mer, äta mindre socker å saltå mer grönskaer å frukt..

Man skulle ha en privat coach, en egen tränare som höll koll å peppade... Får väl försöka vara min egna coach, om ingen där ute känner sig manad? Lönen består av evig tacksamhet, men var beredd på skäll, gnäll å tjyvätande... hehe

Ja, det är kul när de kommer men roligare när de går... Å då menar jag både besökare å kalorier...

Kommentarer
Postat av: Vickie

Det fixar du gumman. Ner med lilltösen i barnvägnen och KNATA! Blir nyttigare år för mig med. För mkt vinterhull har smugit sig på, träningskort är inhandlat! Saknar er. Kram

2009-01-07 @ 10:20:45
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell m. familj

Hej hej.. :)

Jaa va roligt!! Då kommer dopklänningen befinna sig hos Sonja senare.

Jag har också ett mål att gå ner i vikt, emn de är otroligt svårt att låta bli sötsaker, jag äslakr ju choklad.. hur ska man klara sig utan detta??



Kram Jessica

2009-01-07 @ 10:52:56
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0