Besviiiiiken!!!

Fy vilken dålig start på mitt nyttiga år... Efter att alla åkt hem å helgerna vasr över så bestämde jag mig i onsdags för att börja... Började bra med en rask promenad till thuns, säkert sex kilomete gick jag. Sen fyllde ju Tomas år så sen vart det lite tårta... å bullar... sen in till stan för midag å bio... å godis... blä. Men dagen efter (alltså igår, torsdag) skulle jag fortsätta. Skulle ta en promenad till Solvalla å tillbaka, ca 4 kilometer. Men f-n va ont i foten jag hade. Kunde inte gå längre än till sågen, sen fick jag halta tillbaka. Ringde sjukvårdsupplysningen å de trodde att jag har överansträngt foten, säkert p.g.a. dåliga skor... så de va bara att vila... å idag är det fredag å det enda nyttiga jag har gjort är att åka bil till mamma å låna hennes badkar... Freja tyckte visst att det var kul, men jag känner mig så besviken på mig själv. Å imorrn e d lördag å då är det min slappardag... men om jag vilar mig ordentligt i helgen så kan jag nog börja om igen nästa vecka. Ska ju på mamma-barn gympa på tisadg... skönt...

Visst är det konstigt att man vill träna när man inte får???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0