beroende...igen!

Ett nyt beroende har satt sig... Jag bara måste gå å läsa snart! Håller på åstädar för fullt men har bara tankarna på boken jag läser. Vem är mördaren? Vart tog norrmannen vägen? Vad hände med Elsy? Jag pratar om "Tyskungen" av Camilla Läckberg. Kan verkligen rekommendera henne. Alla hennes böcker är bra. Spännande. Jag kan bara tänka på den just nu. På ett sätt är det lite jobbigt, bättre med filmer där man ser slutet på en gång(oftast). Jag har inget tålamod när det gäller sånt här å de e därför jag hatar serier. Klarar inte av att vänta. Men tyvärr så såg jag ett avsnitt av LOST för länge sen å nu e jag fast. Å jag blir så arg bara jag tänker på det. Vart har LOST tagit vägen? Hur länge ska man behöva vänta på svar? Jag HATAR serier... Då är böcker faktiskt bättre, då kan man läsa när man har lust. Fast då är det tiden som inte finns. Men när Freja sover å jag har torkat alla golv ska ja lägga mig en stund å läsa. MÅSTE läsa. Särskilt nu mot slutet, "bara" 100 sidor kvar nu...

Över till nåt helt annat. Efter min succé som tapetserare så har jag nu fått ett nytt uppdrag. Jag ska göra om hela det sista sovrummet själv! Tomas skulle hjälpa till med el, dörr å fönster. Men resten skulle jag ta hand om. Så igår började jag plocka ur, men bara det tar en evighet. Var f-n ska man ställa allt? Det blir att det hamnar i övre hallen å då försvinner det rummet också. Men jag ska börja fundera på hur jag vill ha det. Det ska bli ett arbetsrum/hobbyrum så länge, Men det ska också kunna funka som barnrum inför framtiden ;) Några tips????


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja visst ät boken bra!

2009-01-22 @ 13:07:56
Postat av: Jessica Lindell

Åh spännande kommer den där ut på film sen eller? Jag ahr två filmer med camilla Läckberg, fast dem heter "isprinsessan"och "Predikanten".



Kram

2009-01-22 @ 17:06:13
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: svägerskan

oj, ja den måste man ju läsa då! Har du läst Stieg Larsson triologin, den e SPÄNNANDE! Pussa Frejski!

2009-01-23 @ 08:49:05
Postat av: annica

grattis Freja på namnsdagen

2009-01-23 @ 09:38:40
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: annica

ja det blir jag och Ingrid! kram

2009-01-23 @ 13:04:26
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Gratta Freja på namnsdagen!!

Va roligt att ni komme rpå dopet :)

kramar

2009-01-23 @ 13:55:53
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0