2009!

Japp nu e d 2009 då. Å vad ska man säga om 2008? Jo att det var det bästa året någonsin, året då vår älskade underbara lilla bebi Frejski kom till oss! Annars hände väl inte så mycket annat än att man bara var med henne, och det är inte så bara!

Till nästa år önskar jag mig lycka och jag önskar alla er detsamma!

Nyårsaftonen var mysig, bara några få men ack så härliga människor. Tomas två systrdöttrar med respektive och så Freja å Tindra. Gudomlig underbar mat i massor, så mycket så vi alla sprack... Sen skickades raketerna upp lite tidigare bara för att barnen skulle få vara med. Å så god dryck... Jag drack faktiskt en hel flaska vin ensam plus några cider och jag kände mig bara lite snurrig. Men sen åt vi mat typ hela tiden också!

Sen kom vi hem då... Blä säger jag bara. För det första var det typ 12 grader inne. BRRRR! Sen hade kattfan pissat ner alla gosedjur i Frejas rum... Jaha bara att tvätta alladå. Men positiv som man är så var det ju ingen fara. Så har jag något nyårslöfte då?

Jo, bara godis på lördagar. Och nu ska jag ta å hålla det också. Mest för Frejas skull. Hurska jag kunna begära det av henne om jag inte kan hålla mig till det själv?

Nej nu ska jag upp och torka golv, för imorgon få vi finbesök Tomas syster kommer med dottern. Sen kommer Jenny, Mathias å Tindra förbi på söndag å nästa helg kommer Anna å Patrik... Åjåjåj...


Kommentarer
Postat av: annica

hello! har du fått bort dig från tagged? säg till annars om du behöver hjälp!

2009-01-05 @ 10:01:50
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0