Underbara vinter!

Mmmm vilken underbar dag! Solen strålar, himlen är blå, snön glittrar som diamanter. Jag ÄLSKAR såna här vinterdagar! Jag blir bara sååå glad!

Sen e jag glad över att magsjukan börjar släppa. Jag säger börjar släppa för att jag e fortfarande lös i magen å så får jag skitont i magen till å från, emn bara för nån sekund. Freja e fullt återställd men jag tror att detvar bra att vi var hemma från kyrkis idag, särskilt eftersom jag känner mig lite matt fortfarande. Men jan har hunnit göra en massa idag. Tvättat å vikt all tvätt, å de var inte lite tvätt. Vi har tvättat tre tvättar om dagen i flera dar eftersom Freja har spytt överallt. Men nu börjar tvättkorgen se tom ut å all tvätt är bortplockad! Sen har jag tom hunnit damma av hela huset noga. Men nu tänkte jag vila när Freja sover. Jag vill ju inte bli sjuk igen. Prata med Tomas nyss å han tänkte åka hjem tidigare idag, för nu började han känna sig illamående. ÅH NEJ! Bara inte vi får det igen! Å så går det runt.

Å snart e d ala hjärtans dag. Vi firar inte den dagen, men det vore lite ul med nån överraskning... Vi får väl se ;)

Nej nu tänker jag kast mig i soffan å glo på tv. Synd att de inte visar nåt sevärt bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0