Tiden den går å går...

Ja nu sover lillan så söt i vanen utanför. Vackert väder, idag var det verkligen en fröjd att promenera! Härligt! Kallt å glittrigt å så frisk luft att det bränner i halsen!

I helgen var det fullt upp. I lördags sjöng jag i Faringe bygdegård medan Tomas var till sin faster i Öregrtund å fixade badrum. Freja fick under tiden vara hos sin mormor. I söndags var i en sväng till Norrtälje å handlade lite grejer. Mysigt att gå omkring i en "ny" stad. I går tog jag å Freja med farfar Tage till Åland en sväng. Mysigt å härligt väder. Tage bjöd på mat, fika å öl till Tomas. En heldag så att säga. På kvällen var vi över till mamma för att träffa brorsan som nu e husägare! Grattis för huset! Men nästan tre mille! Oj va mycket stålar. Vi betala nästan bara en sjättedel av det... Men ett fint hus va det å bättre location... Nu måste jag bara dit å titta på det oxå, men de ska inte flytta in förrän maj så det blir till att vackert vänta.

Idag var vi inte på mamma-barn gympa utan vi var tvugna att åka till BVC för koll. Men istället för en tur till stan så har jag nu börjat riva ur rummet där uppe. Det roligaste är ju nästan att riva! Ska fortsätta snart, men jag hade problem med fönsterkarmarna å va tvungen att ta en paus innan förnsterrutorna ryker...

Ikväll blir det fjortisfest. Kusin Olivia blir fjortis... hehe. Så ingen kör (suck). Imorgon blir det kyrkis å på kvällen blir det kyrkoråd (suck igen). Sen på torsdag ä det städdag, sen bad å på kvällen ska jag på "syjunta" hehe. Sen e d fredag, kyrkis å helg igen.

I helgen ska Tomas å hans kompisar på hockey å jag ska fira lillebror som blir 20 år! Inte klokt!

Oj va tiden går... Ta vara på den alla! Nu ska jag ta vara på min tid å riva lite rum! =) Ha det bra å kram!

Kommentarer
Postat av: annica

ojoj du har fullt upp du gumman!

jo den klänningen e jag riktigt sugen på att ha.

kram

2009-02-03 @ 12:38:52
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

oj oj gav de 3 mille, dem har stålar dem :) hihi..

såg huset på deras blogg:) sååå fint.. men man är ju nyfiken på hur de ser ut inuti också.. hihi..



Kram

2009-02-03 @ 15:58:49
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0