Stanna tiden!

Bara tre dagar kvar till lördag. Då ska jag sjunga några kärlekslåtar i Faringe kyrka. Och dessutom skulle jag spela gitarr till. Så jag behöver verkligen öva... Men gör jag det? Nej. Jag kollade igenom lite låtar förra veckan, och så kollade jag lite mer idag. Men jag har verkligen inte valt något. Och jag tror inte att någon låt sitter bra... Inte bra. Ska träffa kantorn imorgon och kolla igenom lite, så jag får till att öva ikväll...

Dessutom kommer distriktsköterskan hem till mig imorgon för att göra en tiomånaders koll på Freja, så lite städat måste man väl ha då? Har dammat å städat badrummen idag. Tänkte hinna dammsuga å torka golven imrogon innan hon kommer, eventuellt gör jag bara nedervåningen så tar jag övervåningen på fredag. Måste ju hinna träna med gitarren också!

Å så fyller grannens tjej 1 imorgon så jag å Freja ska gratta henne lite. Kul!

Nej, nu tänker jag vila innan Fröjski vaknar.

Å sen måste jag väl jogga lite ikväll...

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

jag hoppas du hinner träna något snart iaf :) hihi.. va kul med att bvc kommer till er på tiomånaderskontroll. Vilka har ni? Länna elr knutbys bvc?



Kram kram

2009-02-19 @ 13:51:28
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0