En helg till har gått...

Åh Freja har sovit dåligt inatt... I gengäld så sov hon länge, vi gick upp efter nio. Men jag tror inte att det blev mer sömn för det. I alla fall så tar vi en lugn hemmadag. Hade tänkt hälsa på på jobbet annars, men det är dumt om Freja e lite halvdålig. Vet inte vad det är för fel. Säkert tänderna som spökar. Hoppas hon sover bättre inatt, för jag vill mycket gärna gå på gympan imorgon.

Helgen har gått fort, som vanligt. I lördags var vi till Öregrund å Tomas faster Berit för att hjälpa henne med badrummet. En långpromenad vart det genom Öregrund. Fantastiskt vackert ställe, även vintern. gt att bo så nära havet, en dröm jag har... På kvällen var vi hemma å kollade på melodifestivalen med chips å godis. Mmmm. Freja lade sig tidigt så Tomas å jag fick en myskväll på alla hjärtans dag. Vi har bestämt oss för att ta en långweekend till Milano över påsken. Mysigt. Vi tar med oss Freja, kan inte vara ifrån henne så många dagar... Ska kolla på hotell ikväll.

På söndagen åkte vi till IKEA för att inhandla en grind till trappen. Freja är där för jämnan å hon har tagit sig upp ett trappsteg innn jag stoppade henne, så nu e de dax. Hon är faktiskt på grinden nu. Hon e tokig i skor lillan, hur kommer det sig att alla barn älskar skor??? På kvällen var vi tillmina päron för söndagsmiddag tillsammans med min mormor å morfar.

Å så en ny vecka nu då... Sportlov. Å jag har lovat att hålla i kyrkisarna då Berit e borta hos sina barnbarn. Det går nog bra.


Freja hjälper pappa att montera grinden. Hon kommer att bli en liten snickare tror jag. Hoppas att hon ärver pappas händighet å mammas läshuvud. Då kommer hon kunna gå långt...

Kommentarer
Postat av: annica

va mysigt att komma iväg me familjen!

2009-02-16 @ 12:50:35
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Oj va duktig hon är som snickrar :) de ska börja i tid.. hihi..

Härligt med lite semetser över påsken.

jag skulle inte heller lämna alexander hemma, det är som du säger frö många dagar ifrån varandra..



kram kram

2009-02-16 @ 14:25:42
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

hur går det med sång övningarna?

2009-02-18 @ 14:54:32
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0