Äntligen fredag!

Den här veckan har verkligen sprungit iväg. Men så är det väl när man har mycket att göra... Men jag tycker att det är skönt att ha saker inplanerade varje dag.  Till nästa vecka planerar jag att klippa mig. Hoppas bara att Hanna i Knuty har tid då. Men det ska hon väl ha eller? Hoppas det, känner för kort till kryssningen nästa helg..

Å kryssningen då... Hur ska jag klara mig utan snuttiluran sålänge? Men hoin ska vara med mormor så det ska nog gå bra. De skulle gå å kolla på kor,för det har inte Freja sett på nära håll. Kul för henne. Tomas syster å bror m.fl. är i Indien just nu å ska vara borta i två veckor. Funderade länge om jagskulle följa med. Ville verkligen men bestämde mig till slut för att vara hemma. Vist skulle det vara skoj, men två veckor utan Fröjden? Nej du. Å jag tar inte med henne till ett land där 80 procent av turisterna blir magsjuka... Nej du! Jag får väl åka dit senare...

Men nu e d lugnt. Freja sover skönt å jag tar en paus. Ikväll blir det bygdegården med god mat å trevligt sällskap, hoppas jag! I helgen ska vi eventuellt till stockholm å hälsa på¨Frejas kusiner. Trevligt, det va LÄNGE sen. Oj oj vad skulle vi ta oss till om vi inte hade något inplanerat för en gångs skull? Säkert irra planlöst i huset...

Nej, nu orkar jag inte sitta still längre...


Kommentarer
Postat av: annica

tack! va gulligt tänkt av dig!!!

kram

2009-02-27 @ 14:21:35
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Jag klippte mig idag :) härligt!!

Fick du också brev om klassfest på o`conners i brevlådan idag? hihi.. stefan fick de.Kram

2009-02-27 @ 21:15:44
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0