Tjuv!

Ibland skulle jag vilja ha en psykolog att gå till. Inte för att jag har stora problem, mest för att ha någon att prata med. Någon som har tystnadsplikt, som lyssnar ch förstår, kommer med tips ocj idéer. Någon som inte känner alla mina vänner, någon som jag inte umgås privat med. Någon som jag kan gråta, skrika och skratta inför. Men ändå inte kostar multum. Finns nog ingen sån där ute. Har funderat på att starta en ny blogg. En hemlig som ingen kan gå in på, bara för att juag ska kunna skriva precis vad som helst. Men då kan jag ju lika gärna skriva dagbok. Och det gör jag ju... Typ. Skriver kanske två-tre gånger om året. Och bara när jag känner mig riktigt nere och deppig. Känner mig faktiskt bättre efteråt. Men det skulle vara bättre med en riktig människa som kan komma med förslag på hur jag kan göra.

Tv:n funkar inte. De skulle skicka en ny boxer. Tur att vi har en uppe också annars missar vi ju julkalendern. Den e faktiskt riktigt bra i år. Men eftersom den står uppe så blir det att man inte sitter vid den hela tiden. Och det kanske e bra. Lyssnar på radio och städar istället.

De har en fråga på radio. Har du någon gång gjort något olagligt utan att det var meningen? Jag kan komma på många gånger. Som två olika gånger när jag har lagt det jag ska köpa på vagnen. Märk väl, PÅ VAGNEN. Sen strosar jag runt en stund i affären, hittar inget och går iväg! Långt senare ser jagatt det ligger nåt på vagnen. Och detta har hänt under två olika tillfällen. En gång var det två pennor från en bokhandle, sen var det hårfärgningsmedel en gång.PINSAMT! Men man går ju inte tillbaka! En annan gång skulle vi gå på båtmässa. Tomas gick framför mig och betalade. Jag gick bakom opch följde med honom in. Sen vänder han sig om och frågar. "Betalade du?". Nej, det trodda jag ju att han hade gjort! Haha, och ingen stoppade mig. Jag bara gick förbi.

Usch, fy på mig...

Har ni gjort nåt liknande eller är det bara jag som verkar korkad?

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Annica

mmm så har jag lyckts göra några ggr, super pinsamt.

hoppas allt e bra me magen!

2009-12-04 @ 13:04:43
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj jag har totalt missat julkalendern i år. fy skäms på mig.. jag som skulle titta på den, men den kanske visas på webben??!



jag skulel också vilja ha nån som jag prayta med alltså en psykolog som inte visste vem man var. kram

2009-12-04 @ 16:35:11
Postat av: caroline

Jag tror att de kan hända alla nån gång.

Vi pratade om de igår, när man sitter på en restaurang och kommer på efteråt att man inte har betalat då går man ju inte heller tillbaka, även om de nästan aldrig händer men de kan hända vem som helst :)



Förresten jag har lite böcker som är dina tänkte att jag skulle försöka träffa dig så du får dem =)



Kram

2009-12-05 @ 21:58:53
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0