Lycka!

Snö! Pulka åkning och snögubberullning idag! Sen in med frusen älskling och bakade låtsaspepparkakor. Eftersom vi har så mycket pepparkakor så har jag bestämt att vi inte bakar några pepparkakor i år. Men vi tog och gjorde i ordning en "play-doh" deg och bakade med och OJ så skoj vi hade!

Inte långt kvar till jul nu. Faktiskt bara nio dagar! Otroligt omöjligt vad tiden går!Kul ska det bli.

Har målat lite rör i köket också. Vi har äntligen kommit igång med köket igen. Har ju hållit på ute länge nu, men igår började vi, eller Tomas. Jag gjorde inget! Ja, tog hand om älsklingen då. Och det är nog så viktigt. Så vad göra idag då? Hm? Kanske måla ett lager till på rören. Vi får se om det hionner torka innan F vaknar annars tar jag det imorgon, eller ikväll när hon sover. Baka knäck och chokladkola! Mmmm gott. Fixa julklappar! Mycket att göra, men jag vägrar julstressa! Inte aldrig!

Bara ett problem, ett grått moln på min blåa himmel. Ett regnmoln i snön. Saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0