The truth is still out there...

Vissa saker kan man inte skriva här. Då kanske man borde skriva en dagbok istället. En hemlig undangömg dagbok som ingen läser någonsin. Men utan att skriva något så vill jag bara säga att jag känner mig lessen. Utnyttjad, besviken och sviken. Av många goda gamla vänner. En massa skitsnack å dumheter. Men en dag... en dag kommer sanningen fram. Och då kommer alla att förstå. Vilken börda jag bär på jämt. Men inte idag.

Livet går vidare. Jag har andra vänner, bättre vänner. Men jag önskar ibland att jag hade någon att prata med, som man kan berätta allt för. Någon som har tystnadsplikt, som en psykolog. En gratis psykolog. Finns det någon sån där ute.

Suck, jag har verkligen inte gjort något fel. Ändå känns det som om det är mig det går ut över.

Men skit samma. Jag klarar mig bättre utan de.

Kommentarer
Postat av: jessica L

usch de lätt inge kul. Jag hoppas du får prata med någon. De brukar kännas mycket lättare då när man har pratat ut sig. De finns säkert någon psykolog. Jag önska jag kunde hjälpa dig med det. Hoppas det löser sig. Kramar

2009-08-10 @ 20:23:58
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Leta upp någon att prata med, det hjälper. Och konfrontera skitsnacket? Dig ska ingen göra illa hjärtat!!

2009-08-11 @ 10:58:43
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0