Ångest!

Har inte fått så mycket gjort denna helg helg heller. Ville vara klar med näst sista sidan på huset nu, men nej då... Målade i fredags, men på lördag var jag först tvungen att åka å handla, sen ta hand om Freja å när hon äntligen somna då skulle det till att börja regna så klart. Men jag tog å rensa lite buskar istället. Sen va vi å grilla hos mossan som kom hem i fredags å sen kom Loppis å Danne på filmkväll. Loppa sov kvar så det blev inte mycket gjort idag heller. Å desutom så har det ju regnat hela dagen! Men vi har i alla fall blivit av med trappen, tvättat lite å hjälpt Loppas mamma med en takläcka. Nu ska Freja snart sova å då tänkte vi fixa lite på huset men sen tar jag lugn söndagskväll. Är ju trots allt sista lediga dagen innan höstens äventyr...

Men jag får alltid ångest när jag int hinner med det jag skulle vilja...

Kommentarer
Postat av: Loppa

Jag har bilder från taklagning + vovve bebis-bilder. Vill du ha så plinga till. Ses om några timmar. Puss o Kram

2009-08-03 @ 14:44:10
Postat av: Vickie

Ta det lugnt gumman. Ni blir klara ska du se snart!

2009-08-03 @ 17:41:22
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej man kan inte hinna med allt har jag märkt, nu kryper alex för fullt här och de går undan villjag säga :) men skönt att få rensat buskarna istället då. Målar ni om huset eller med en ny färg? kram

2009-08-04 @ 16:49:41
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0