Ont i huvvet!

Jag som aldrig brukar ha ont i huvet har idag förbannats med en rejäl huvudvärk! Detta tillsammans med en grinig bebi gör livet inte lätt... Men jag har i alla fall dammsugit å torkat golv i hela huset å stoppat i en tvättmaskin. Så nu är jag väl värd en paus? Freja är just nu upptagen med att stöka till, tokiga mamma har ju plockat ihop alla leksaker i lådor!

På tal om Freja så kan hon gå nu, minst tio steg har jag sett henne ta. Men hon kryper hellre, det går väl fortare antar jag,å så slipper man ramla så högt ifrån. Vi var till distriktarn igår å allt såg bra ut. Spruta fick hon med, men Freja var fullt upptagen med ett fint halsband som hon fick leka med så hon märkte knappt av sprutan. Läkaren kollade lungorna med eftersom Freja har haft slemhosta länge, men hon hörde ingenting så det var bara att hålla ut så försvinner det av sig själv... Jaha men när? Hon har ju hostat i flera veckor nu! Nåja...

Efter lunch ska vi ta en promenix, måste ju se till att komma ut i solen. Men sen tänkte jag vila mitt arma huvud, så kanske jag orkar kratta lite sen... Vi får se. Jag måste duscha också för jag joggade igår kväll å sen orkade jag inte duscha... Började jogga vid nio så det bölev lite sent.. Men det är ju så skönt när det är gjort sen! Ikväll är det kör så då blir det paus. Å på frdega blir det ålandsfärja med farfar så då blir det väl inget av... Ska inte köpa massa godis. Ska köpa lite vin, öl å kanske nån god sprit som man kan göra goda groggar av...

För i helgen kommer Tomas syster med barn å barnbarn å hela gänget. Då blir det grillfest, så vi hoppas på sol å vindstilla. Tyvärr så blåser det ofta här så även om det är sol så kan det blåsa skitkallt!

Nej nu är det väl dags för lunch tror jag..

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: annica

kul me ekerö!!

hoppas du blir av med huvudvärken snart!

kram

2009-04-23 @ 15:30:02
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0