Nyttig???

Vet inte om det är nytigt men jag hoppas verkligen det då jag stoppar i mig typ fyra sådana här om dagen...


Det är alltså ett tortilla bröd fyllt med ost, skinka, creemecheese, fetaost, paprika,tomas,lök och sambal oelek. Jag inbillar mig detta är nyttigare än snacks å godis, men hur nyttoigt är det egentligen? Borde jag kanske äta en macka istället? Någon som vet mera??

Snart ska ja å Frejski till kyrkis, vi väntar bara på klockan. Någon behagade vakna tidigt imorse. Men hon har sovit dåligt ett par dagar nu, å dessutom e hon grinig hela dagarna utom när vi var på gympan igår. Så jag inbillar mig att hon kommer att bete sig bättre på kyrkisen. Tror personligen att en tand kommer att titta fram så småningom,vi får väl an se. Sen i eftermiddag ska jag väcka henne under sköna sömnen å så ska vi åka å ta en spruta. Stackaren,men det är den sista av dessa första sprutor.

Man känner sig lite elak då...

Kommentarer
Postat av: Vickie

Hahahahaha, inte så nyttigt att ha TOMAS i tortillabrödet :D :D

2009-04-22 @ 11:41:23
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: annica

hihihi håller med föregående kommentar! men tomat e ju nyttigt, hahaha.



det såg gott ut i allafall!

kram

2009-04-22 @ 12:47:27
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica L

Hej hej :)

Jag skulle tagit bort osten och bara haft feta osten kvar.. den andra lätt bra :)



kanske tanden som spökar för Freja att hon sovit dåligt.. hoppas de blir bra snart:) KRAM

2009-04-22 @ 13:19:40
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: ANNA

Allt utom brödet e nyttigt! Iallafall om du frågar mig, brödet e ju i princip de enda som innehåller socker... å de e ju de vi ska akta oss för... ät fett å skit i socker, de tror jag på!!! kraaam

2009-04-23 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0