Nej inte igen!

Jaha så va Freja magsjuk igen. Hon var underlig imorse,grät hela tiden,jag fick inte läggaifrån mig henne å sen somna hon i min famn vid halv nio. Så jag ringde till Berit på kyrkis å sa att vi inte skulle komma idagför att Freja inte var sig själv. Sen spydde hon... BLÄ... Stackars tjej. Å va jobbigt det blev, jag var tvungen att klä av oss, duscha oss,kläpå oss å torka spyor.. Allt utan att lägga ifrån mig henne. Ja det gick u inte riktigt så jag la henne ner en stund å hon vråla hela tiden. Sen satte vi oss framför tv:n å då somna hon igen,sådär satt jag. Inget bra på tv å vågade inte röra mig för att inte väcka prinsessan. Där satt jag till elva. Då vaknade hon å jag försökte få i henne någonting. Ja några köttbullar å lite saft slank ner. Sen ville jag verkligen gå ut å gå, för solen skiner ju så underbrt idag. Men jag trodde aldrig att hon skulle somna eftersom hon hade sovit i princip hela förmiddagen. Men jag hann knappt komma utanför dörren så sov hon igen. Min stackars älskling hon e verkligen inte bra. Hoppas att hon blir frisk till helgen för då ska vi hälsa på Tindra m.m.

Ja å jag som hade tänkt fortsätta på min vårstädning idag. Det blir nog inget av med det. Jag skulle ju kunna göra något nu,men jag behöver sätta mig ner också. Har så förbannat ont i yggen efter att ha suttit konstigt när Freja sov på mig. Å jag hade inte hjärta att försöka lägga mig på nåt annat sätt...

Jag har i alla fall slängt in två tvättmaskiner (det behövdes) å nu har jag städat undan efter lunch å frukost(kunde bara inte lägga från mig henne). Men nu ska jag vila lite innan hon vaknar igen. Hon lär ju inte sova så länge eftersom hon har sovit hela dagen...

Hoppas på en gladare tjej efter sovstunden...

Kommentarer
Postat av: annica

ne det va bra att ni stannade hemma!

men guu va jag tycker synd om henne, lilla vännen, hoppas hon blir bra snabbt!

2009-04-01 @ 12:53:38
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0