HIPP HURRA!

För 24 år sedan hade jag inga syskon... Livet var trist å ensamt... Sen den 2 maj 1985 kom min lillebror Mikael! Å idag är han klar med sina studier! FEM års studerande på Uppsala universitet blev idag avklarat! Nu är han civilingenjör inom IT (vad f-n nu det ska betyda, har ingen aning vad det innebär, tror at han gör hemsidor till folk...?)GRATTIS LILLEBROR!

Dessutom så håller han på att flytta till sitt å hans sambos nya hus i Sunnersta! Dyrt så det förslår men vilket lägew! Jag e sååå avis, men glad för hans skull! Vi ska dit på fredag å hjälpa till att flytta. Tomas ska slå igen en dörr å jag ska gå å vara grön av avundsjuka i detta trevåningshus! Hehe.

Nej men grattis lillebror! Grattis till examen, jobb, hus å till din fössledag på lördag!

Önskar en stolt syster med familj!

Nu vill Freja även skriva en sak till morbror...

fev  v v vv4e n nn nvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Hehe tror att det betyder grattis...

Kram Therese



Lillebror för ca 22 år sen...

Kommentarer
Postat av: Lillebror (Micke)

Man tackar, man tackar! Blir nästan lite rörd minsann. Bygger hemsidor är till viss mån rätt, men om du skriver bygger avancerade och komplexa affärssystem till världsledande företag hamnar du mera rätt ;)



Vi ses till helgen!



PS. Tack Freja!

2009-04-28 @ 18:15:31
URL: http://www.noja.se
Postat av: Jessica L

Grattis till Micke :)

2009-04-28 @ 20:09:55
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha skaffa nästa... Med vem då?



De kan säkert leka, min lilla är ju bara ett halvår äldre...

2009-05-02 @ 19:48:28
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0