Grattis Freja ett år!!

Jaha så nu är det ett år sen som man låg inne på BB med en alldeles ny liten prinsessa! Helt sjukt vad tiden går fort när man har en liten att glo på hela dagarna... Vi har haft kalas hela helgen. Igår (lördag) så kom det en massa bebisar hit. Grannen Elin, ex-grannen Alva å lilla söta Allvar. Men eftersom syskon å föräldrar var med så blevdet ganska mycket folk. Bara Alva kom med mamma,pappa å tre syskon. Å sen är det en på väg också... Phu, själv tycker jag att det räcker med två max tre. Men så är vi alla olika också. Å tur är väl det...

Idag kom min familj hit å ävn det blev ett gäng. Å nästa vecka kommer Tomas släktingar. De kunde inte denna helgen å det kanske var tur att slippa ha så mycket folk här på en gång. Det är ju kul när alla kommer men när alla går så är man helt slut. Fasst man inte gör något speciellt krävande...

Freja är jättenöjd med alla presenter, hon sitter här i sin fina klänning å lker med sina grejer. Tack alla som känner sig träffade! Men nu är vi så slut så ingen orkar göra mat. Det bidde pizza idag. Det är gott,bara man inte äter det så ofta. Det är sjukt hur trött man kan bli av pizza!

Tyvärr orkar jag inte lyfta armen så långt så jag når kameran så ni får vackert vänta på blderfrån Frejas första fössledag! Men nu måste jag gå till henne för hon bidde lessen när pappa gick. Lilla pappisen...

Kramis alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

GRATTTIS FREJA till 1 års dagen.. :) otroligt fort det går.. hoppas ni haft de jätte bra.. kram

2009-04-19 @ 18:21:10
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Ulrika och Alice

Grattis Freja!!

2009-04-20 @ 19:09:02
URL: http://ullisochalice.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0