Varför ångest?

Varför får jag ångest för?

Trots att jag nu på morgonen (klockan e 11) har plockat undan, dammat hela huset, rivit lite i köket och satt upp hyllplan i köksskåp så har jag ångest över allt jag inte hinner. Som höststäda i trädgården,klippa gräsmattan, ta hand om äpplena och kratta. Jag hinner inte!

Efter att jag har bloggat ska jag å Freja äta och sen ska vi ta våran promenad som vi alltid går efter lunch. Sen tänkte jag bada henne för hon e såååå smutsig å kladdig. Å de behövs nog efter maten antar jag. Men de e sant, om hon somnar vid promenaden kanske jag i alla fall hinner kratta äpplena under trädet. om hon esnäll nog så hon somnar...

Varje dag när Tomas kommer hem så e d bara kök som gäller. Å resten av veckan e full den me

Tisdag: Mamma barn gympa på morgonen, följt av lunch å mys me Frejas gudmor Loppa på stan. Handla på hemvägen å sen kanske jag hinner städa lite...Sen kommer Tomas å jag gör mat, sen äter vi å sen ska jag på kör.

Onsdag: Musiklek i Knutby på morgonen, sen ska jag försöka hinna städa lite hemma

Torsdag: Ska på bad med Freja å mormor i Almunge. LÄNGTAR!

Fredag: Ska försöka jogga om allt går som de ska

Lördag: 50 årskalas. Faster Marianne fyller år

Söndag: HANDLA VITVAROR!!!

Hmmm ångest?



Kommentarer
Postat av: Annica

ta det bara ludnt gumman så går allt bra! gräset kan väta.. njut av tiden i stället

KRAM

2008-09-15 @ 12:20:54
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0