Underbara Tomas

Tomas "överraskade" mig med en myskväll igår. vi lämnade Freja hos mormor (som fick ett rent helvete) å åkte in till stan. Käkade god mat på Texas long horn å gick på bio. Maten var supergod men servicen var så där, vi fick vänta länge men de skyllde på en ny kock å när maten äntligen kom så förlät vi allt. Biffen var supermör å saftig å jag tog kycklingfajitas som även den var superb. Tomas valde mellan stekar i storlekarna 200 gram till ett kilo! Tomas valde den minsta som hette woman... hehe, de större hade namn som "beltbuster" och "fatass".

Efter den utmärkta maten såg vi på "Wanted", en ganska otrovärdig men underhållande film. Vi tyckte att den var bra, särskilt specialeffekterna men den kunde ha ett bättre slut tyckte jag... Ja ja alla har vi olika smak!

Nu håller vi på o lägger in värmeslingor i matsalen, snart kommer tomas bror å hjälper oss att spackla. Sen måste vi ta oss in till stan å byta bänkskivorna som jag har köpt fel... Fan jag kan inte ens handla rätt. Tur att jag har Tomas!!!

ÄLSKAR DIG TOMAS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0