Torsdagstråk...

Händer inte mycket just nu. Freja sover å jag har dammsugit hela övervåningen, sopat av köket å vattnat blommorna. Å klockan e bara 9.40. Hmmm, ska snart dammsuga nedervåningen också sen är det nästan dax för lunch. På promenaden ska jag försöka få med min granne å hennes dotter som är exakt två månader äldre än Freja. Sen i eftermiddag ska jag torka alla golv ( om Freja sköter sig). När Tomas kommer hem ska vi äta på en gång sen ska vi på familjebad i Almunge, ska bli sååå spännande å se hur lillan reagerar på det. Eventuellt blir det för mycket så hon bara skriker, men vi får se. Sen e de nog bara å lägga henne när vi kommer hem. Så idag blir det inte så mycket kök.

PÅ söndag kommer vi hämta alla vitvaror, dock kommer vi inte att plugga in de eftersom elektrikern tyckte att vi skulle dra fl ledningar. Så de blir å vänta ett tag till på ett riktigt kök... Men men

Den som väntar på något gott väntar alltid... Nej förlåt, ALDRIG för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0