Snart golvvärme!!!

Jag skulle ha varit duktig idag å joggat en runda... men hade så ont i halsen när jag vaknade så jag bestämde mig fr att ta det lungt istället. Gick en promenad senare i solsken istället. Sen har jag städat å tagit hand om Freja idag, inget speciellt som hänt.

När Tomas kommer hem fortsätter projektet i matsalen med att lägga in rör för golvvärmen. Imorgon kommer Tomas bror å hjälper oss med det. Sen e de bara å tapetsera å lägga golv. Har hittat tapeter som jag vill ha, faktiskt så var det Tomas som valde, men jag tyckte om de.

Sådana här tapeter har vi just nu...


Börjar typ bli inne igen... Men bort ska de!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja du har rätt tapeten e snygg och modärn, i allafall mönstret. Men jag förstår att ni vill byta ut den! Kul att ni kom förbi i dag föressten!!!!

2008-09-13 @ 18:25:05
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0