Sång och musik!

Jag å Freja kom nyss hem från kyrkans musikaktiviteter. Kul att träffa andra med barn, å Freja tycker att de e kul att träffa andra barn. Särskilt lilla söta Elin som bara är två månader äldre och bor grannar med oss. Vi måste träffa de lite oftare, de kommer säkert att bli bästa vänner när de blir större.

Stackars barn, Freja kommer att tröttna på musik. Här hemma sjunger jag jämt! Å då pratar jag inte barnmusik utan all sorts musik. Antingen blir hon musikfreak eller musikhatare... Sweet child ó mine... hehe

jag vet jag hara lovat att inte endast skriva om Freja i min blogg... men hon e ju så underbar. Hon e mitt allt just nu. Å de mesta jag gör e hon med på. Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu... förutom renoveringen så klart. Tja där har ni mitt liv, barn å renovering... Kul? Ja det tycker jag!


Kommentarer
Postat av: johanna

barn blir ju liksom nr ett. :)

2008-09-10 @ 14:29:49
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0