Maskerad!

Jaha jag letar just nu efter maskeradkläder, men var får man tag i såna utan att behöva betala multum? Vi ska vara alver å jag vill gärna ha en fin alvklänning, men de e dyra. Finns det ingen som vet var man billigt kan hyra sådana kläder?

Har varit på musiklek idag me Freja. Men oj vad trött hon blev. Det är kul att träffa nadra med barn i samma ålder. Min granne å exgranne var där. Vi ska väl försöka ses lite mer nu när vi har barn i samma storlek...

Nej nu e lilla donnan inte på blogghumör, ska nog sitta i soffan å mysa en stund. Mmmmm


Kommentarer
Postat av: Annica

kolla på tradera.se där kan man hitta billigt! allt från 1 kr och uppåt! om du inte är registrerad där så kan jag kolla åt dig! hör av dig i sånt fall



kram

2008-09-17 @ 13:32:05
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0