Lycka är att kunna diska inomhus!

Igår hände det otroliga. Tomas ville diska! Men endast pga att vi satte in diskho och blandare igår. Åh va underbart å slippastå ute i ösregn å diska!!!

Kom precis hem från stan och mamma, pappa barn gympa. Kommer att kännas imorgon, tog ut lite för hårt i början så jag orkade knappt till slutet. Men skönt e d. Åkte sen å handlade innan ja å Frejski åkte hem. Hon sover nu skönt i sin bilstol. Mmmm själv ska jag städa toaletterna, dska och vattna blommorna.

Ikväll e d pappa-dotter kväll. Jag ska på kör i Knutby. lskar att sjunga, men ibland känns det lite för enkelt. Funderar på att börja i en svårare kör, men då måste jag till stan å de känns så längt... Kanske sen.

Nu hade kattfan ner kattmaten å väckte Freja... GGGGRRRRR!!!

Kommentarer
Postat av: Vickie

Kul att läsa lite om ert liv iaf, eftersom du VÄGRAR att komma och hälsa på.. ;)

2008-09-09 @ 16:38:53
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: Annica

vad fint du har gjort, fina bilder!! kram

2008-09-10 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0