host stön fnys

Hrm har ont i halsen å i huvudet... Förkyld som bara den. Men man kan inte vara sjukledig när man har barn så de bara att gå upp å dona på morgonen...

Oj oj vilken helg sen. I fredags var vi till snygga Viktoria i Stockholm. Snacka skit käka gooood mat å bar hade trevligt. Så hem mitt i naten... hemma vid tre på morgonen. På lördagen skulle vi isolera taket, men varken Tomas eller jag kände för det så vi gjorde bara några balar... sen softa vi en stund innan det var dax att åka till Katrineholm å min roliga fasters 50 års kalas. MMM god mat (igen) trevligt sällskap å många skratt innan de va dax att åka hem... Men det var däremot inge vidare. Två å en halv timma i dimma... såg knappt bilens nos... Tomas somnade såklart så tråkigt va det. Va inte hemma förrän halv fyra... ZZzzz

Sen skulle vi ha varit duktiga i går... Men då va vi alldeles förkylda så vi åkte till farfar Tage å hälsade på. Freja fick träffa hunden Tjabo, kor å hönor. Hunden var mest intressant. Tomas funderar nu starkt på att skaffa en hund... Men vi får se, de e ju så mycket annat just nu.

Nu har jag trots min förkylning hunnt me att städa bilen. Skulle behöva klippa gräset (IGEN) men vi får se, de beror på hur jg mår. Ska okcså ta mig till ALmunge å hämta min maskeradklänning... Nu e d bara Tomas som inte har maskeradkläder... ska fixa de i veckan...

Mycket att göra...

Så här kommer jag att se ut på lördag!!!

Kommentarer
Postat av: annica

waow va snygg du kommer va!!

kramen på dig

2008-09-22 @ 10:28:50
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0