Fredagsnatt...

Jaha här sitter man ensam en fredagskväll... Tomas å jag åkte till en gammal vän, Stampe men när Freja blev trött å ville hem å sova så ville Tomas stanna kvar. Å som den otroligt snälla å förstående person som jag är så lät jag honom göra det. (Han kommer att få ta igen det sen när jag slutar amma... )

Men men här sitter jag å kollar på film (Anastasia, äääälskar musiken) å proppar i mig polly medan Freja sover sött i sin säng. Ja hon får sova där nu. Hon har sovit hos oss på nätterna men sen hon ramlade ur vår säng i måndags natt så vågar jag inte ha henne där så nu försöker jag vänja henne vid att sova ensam i sin säng i sitt rum. Hon tyckte inte om det alls de första två dagarna men nu går det faktiskt bra. Hon vaknar i för sig fortfarande ca tre gånger per natt men ofta är det bara att stoppa in natten så somnar hon om.Hon lär sig snart...

Jag längtar så till imorgon då vi ska på maskerad. Jag lovar att ta fina bilder å sätta in. MMM men nu ska jag gå upp till sängen å mysa vid tv;n. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lopp

2008-09-27 @ 13:12:07
Postat av: Loppa

Gumman då. Vill va med dig. Du kunde ju kommit hit. Freja känner sig som hemma här också, eller så kunde jag kommit hem till er. Saknar er sååå. Men om inte annat så ses vi ju på tisdag. Vad spännande det kommer stt bli.... Kram Loppa

2008-09-27 @ 13:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0