Tiden den går

Fy vad tiden springer iväg! Freja e snart 6 månader å hon lär sig nya saker hela tiden. Det tar inte lång stund innan hon börjar prata å springer på stan me polarna! Ja herregud! Jag kommer ihåg när man var liten å alla äldre sa "ÅH va stor du har blivit!" Jag tyckte inte att jag blev större, men nu förstår jag de. o jag e inte så gammmal än... Tiden går fortare ju äldre man blir säger farmor. Jag hoppas verkligen inte det. Hade tänkt ha det mysigt på ålderns höst. Gå på promenader, lukta på blommorna å umgås me all gulliga barnbarn ;)

Men lev i nuet.

Idag skulle elektrikern komma men han kan inte förrän på måndag så vi får vackert vänta... Men den som väntar på något gott...

Fy va många talesätt å ordspråk det blev nu då... Vad hände, blev jag femtio år äldre helt plötsligt? Nej nej "man är aldrig äldre än man känner sig". (Vad nu ett till???)

Sååå söt!

Kommentarer
Postat av: Annica

gos tjejen

2008-10-08 @ 15:14:14
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Vickie

Haha, din tant :) Grym mössa på söta tjejen!

2008-10-09 @ 21:53:32
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0