Strängnäs!

Ja nu har vi varit å hälsat på Tomas släktingar i Strängnäs. Mysigt sällskap skitsnack å allmänt skoj! Sov kvar där å gick på marknaden igår. Hittade lite saker bl.a. strumpor å en t-shirt till Tomas. Åke sen hem på kvällen.

Idag ska jag sjunga i Fainge kyrka ikväll, men nu har Jenny smittat mig, tror jag. Hon hade ont i halösen i  fredags å nu känner jag mig allmänt sjuk. Ont i kropppen å i halsen, snuvig å trött. Så de blir nog inge sång ikväll... 

Jenny å jag har bestämt oss frö att gå på Bara barn mässan i slutet av denna månad, Det ska bli skoj!Längtar!

Imorgon kommer elektrikern (igen), hoppas att han kan koppla in en massa vitvaror då... Vore sååå underbart!

Här leker Freja med sitt kusinbarn Tindra. De hade jättekul tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sötungar!!

2008-10-12 @ 12:26:01
URL: http://grodanlinda.blogg.se/
Postat av: Karin

Hur går det med elen? är vitvarorna installerade nu?

2008-10-14 @ 11:33:59
Postat av: svägerskan

vart ska ni på mässa , i Älvsjö eller... ni som e ute å åker så mycke, nu e de väl snart dax att komma till norrby..... hoppas de gick bra me elen... pussa Freja

2008-10-14 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0