Stön flås phu!

Ja nu har man varit duktig. Först gick jag till mormor Maria, sen fickjag småstress hem för hon satt fast i ALmunge med en icke fungerande bil... Men jag behövde inte komma så hon kom hem till mijg å kollade Freja medan jag var ute och joggade.

Mmmm jag älskar känslan man har efter en joggintur. En sorts tillfredsställande lycka och lugn. Prova, det e skönt...

Men nu längtar jag till ikväll då vi ska till Strängnäs å träffa Tomas familj. Sen sover vi kvar där å går på marknad imorgon. Sen på söndag ska jag sjunga i kyrkan å träffa mina lillebröder.

På onsdag har jag fått jobb... Jag ska sjunga fr en massa tanter i Faringe bygdegård. Har valt ut några låtar som jag ska uppträda med. Hoppas att det går bra. Jag e så underlig för jag är inte ett dugg nervös. Det kommer jag inte att bli förrän någon minut innan jag ska sjunga, och när jag sen börjar sjunga så går det över på en gång, för man kan inte vara nervös å sjunga samtidigt. Men vi får se hur det går, har aldrig sjungit OCH spelat gitarr inför publik förr. Visst gör jag det hemma (typ jämt) men inte inför folk. Nåja vi får väl se...

 

Kommentarer
Postat av: Annica

guuu va roligt... det kommer gå jätte bra! lycka till! föressten din blogg blev bättre nu med ny nyans

2008-10-10 @ 13:43:08
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Vickie

Det kommer gå bra gumman! Skönt att man ser texten nu :)

2008-10-11 @ 10:12:52
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0