panikartad stämning

Oj oj oj nu händer det mycket på en gång. Alla vitvaror (varför kallas de vitvaror förresten,våra e i rostfritt???) är installerade så nu kan vi äntligen laga mat hemma. Det var så roligt, när spisen finally var i kopplad å Tomas skulle prova den... då funkade den inte på våra kastruller... det skulle vara speciella kastruller för induktionshäll... men dagen efter så inhandlade vi det, så nu har vi faktiskt lagat mat på den.

Som om inte allt me köket va mnog så ramlade jag nerför trappan iag... MED FREJA I FAMNEN. Jag ramlade väl inte riktigt jag lixom gld nerför de sista stegen, men Freja damp i golvet. Tyckte väl inte att det var så farligt så vi matade henne å åkte till Tage.

Men när vi kom hem var jag orolig. Hon hade sovit nästan hela tiden och den korta stunden som hon var vaken så var hon väldigt grinig, så jag ringde sjukvårdsupplysninge. Hon kopplade mig till barnakuten å de ville att jag skulle komma in! Smått panikslagen och nervös (jag tror att det kom några tårar också) och med tankarna "Varför ringde jag inte med en gång" så åkte vi in. Å när vi kom in så var hon sit vanliga glada jag. Hrm, å jag som har lovat mig själv att inte bli en sån där lättoroad panikartad mamma... Nåja allt var ju bra i allafall.

Nu har vi börjat städa i vardagsrummet och åh vad skönt det känns att damma av det där lagret med damm som liggerpå hyllorna. Men nu orkade v inte mer, har ju varit i gång hela dagen å nu e klockan... TOLV! Hjälp!

Nu går vi å sover.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Annica

usch!! tur att det gick bra! //A

2008-10-30 @ 09:34:27
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: caroline

Inge bra ju, men du jag tror alla blir sånna där orliga mammor fast man inte vill de :)

Hoppas de e bra med er nu...

Skönt å få laga mat hemma igen

2008-11-02 @ 10:45:17
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0