Jesus fyller år på julafton...

Ha, nu e elektrikern här. Kanske man kan laga mat hemma imorgon? Det vore underbart. Det är konstigt att något så enkelt som att kunna laga mat hemma är det man längtar efter mest just nu. Kanske imorgon...

Freja å jag åker till min mamma och äter. Tomas får stanna kvar å jobba med elektrikern. Vi tar med mat till honom. Men det är tur att vi bor så nära mina släktingar. Tur också att många av de har fyllt år å bjudit på god mat. Min mormor blev pensionär i torsdags å min mor fyllde år i går.

Visst e d skumt att alla fyller år i typ april eller oktober. Det vore väl bättre att lixom sprida ut födelsedagarna lite? PÅ min dag (de 15 augusti) känner jag 8 utom jag. Ett tag var vi tre stycken på min avdelning som fyllde år den dagen. Otroligt va. Sen känner jag massor som fyller runt omkring.

Vet ni förresten vilken dag som det föds minst barn? Det är väldigt få som fyller år på julafton. Kankse Jesus vill ha den dagen för sig själv?




Kommentarer
Postat av: annica

hahaha..ja han ville nog ha den dagen själv! (vilket ego)

på nickis finns det en bebis avdelning och en för lite större! så ni kan nog testa det ganska snart, sötnosen eran kryper väl typ nu va?

kramen på dig

2008-10-27 @ 18:26:27
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att se hur det blev med golvet! Ser snyggt ut!" Ni får berätta hur det går med Thomas tumme imorgon

2008-10-27 @ 19:57:35
Postat av: Karin

glömde skriva mitt namn, kommentaren här ovan är min...

2008-10-27 @ 19:58:14
Postat av: mike

Ni måste ha lagat mycket mat nu när du inte har tid att skriva i bloggen ;)

2008-10-29 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0