Äntligen!!

Nu håller jag på att plocka in i köksskåpen, funderar på var alt ska stå och kastar allt som vi inte ska ha kvar å allt som e trasigt. Tomas e med mina föräldrar å farföräldrar på soptippen i Almunge å kastar en massa skit. Fan de börjar ordna upp sig alltså. Klockan e lite över tolv å vi har hunnit jättemycket idag. Dessutom känns det som söndag fast de e lördag. Alltså får man en gratis dag! Jag har inte kännt mig så glad på LÄNGE!

Men det e mycket kvar. Kakling, tapetsering, tak, golv, elektrikern och rörmokaren ska hit minst en gång till... Men snart... Synd bara att Tomas e enarmad, allt tar så mycket längre tid.

MEN VA FAN! Här va man lycklig å glad å efter en avskrivning på bloggen känner man sig inte lika glad längre.

Mutter...

Men en bild kanske muntrar upp oss alla !


Heehehehe

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste verkligen komma förbi och titta hur det blir :)

2008-10-19 @ 17:41:03
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0