Utvecklingsutläggning

Idag vinkade Freja för första gången till någon annan än mig.Det blev till Berit som i träffar på kyrkisen. Idag var vi på prostvisitation i Faringe och då var hon med. Freja var väldigt duktig och tyst,förra gången vi var i kyrkan så fick hon världens utbrott och bara skrek och skrek. Men idag var hon väldigt duktig.

Ja det var faktiskt ganska intressant att vara på prostvisitation, de berättade om kyrkan och alla ting som finns där. Och allt är ju så gammalt och det finns en massa berättelser om de.
 
På talom gamla byggnader så försvinner nart en av de gamla byggnaderna här i Faringe. De river ju den gamla sågen för fullt, men det går rykten om att de ska bygga upp en ny såg... Men det får vi väl se.

Detta är vad jag såg från mitt sovsfönster i morse när jag drog från gardinerna.



Nu ska jag städa och sen ikväll ska jag å Freja på bad i Almunge. Mormor ska med också, och jag ska försöka få med Tomas me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0