Regnet det bara snöar ner...

Det snöar!!! Och regnar... Ja det kallas visst snöblandat regn. Men det är faktiskt lite vitt på marken så jag myser, fasst jag går inte gärna ut just nu.

MM snö e fantastiskt. Det lyser upp en annars så mörk tid, den glittrar som av tusen stjärnor å det är så fantastiskt vackert att gå ut å gå när stora flingor sakta dalar ner. Eller en natt när månen lyser å det är ljust som en midsommarnatt! Alla ni som hatar snö, tänk om. Jag kan i alla fall inte gå ut på vintern utan att le.

Jag hoppas att Freja kommer att tycka som jag. Men idag hatar hon nog snön. Det bero på alla kläder som ska tvingas på en otvingbar kropp. Dessutom är väl höstoverallen lite förliten.

Så nu ska jag gå upp å leta efter Frejas vinterkläder!


Kommentarer
Postat av: annica

grattttis till Freja, 7 månader, wow va tiden går fort

2008-11-19 @ 11:57:30
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0