På tal om utveckling...

Glömde skriva om en sak i förra inlägget...

Freja har krånglat ett tag med amningen. Jag brukade amma henne 2-3 gånger om dagen. På natten och till mellis, efter hennes middagsvila. Och så ibland till lunch t.ex. när vi e i stan på gympa, det är ju skönt att slippa ha med sig. Men nu har hon krånglat i en vecka, så igår frågade jag distriktssköterskan när vi ändå var där för sprutan. Hon sa att det kan vara så att Freja helt enkelt inte vill ha min mjölk längre. Hon tycker ju om att äta mat.Så inatt provade jag att inte ge henne någonting... Och det gick faktiskt bra. Hon vaknade först vid 11, men det brukar hon göra. Sen vaknade hon vid halv ett och då brukar jag ge henne mat, men inatt bara stopade jag in nappen och vände på henne... OCH HON SOMNADE OM! Så nu har jag inte ammat henne sen igår på dagen. Och det verkar funka bra. Och inte har jag spända bröst heller för eftersom hon inte har ätit så mycket på senaste veckan så har de nästan slutat producera mjölk.

Lite besviken e jag nog... Hade ju tänkt att amma henne minst en månad till, hellre längre... Men men nu kan jag ju faktiskt börja dricka lite alkohol!!! Men jag ska nog inte börja med en flaska vin... det räcker nog med ett glas... Det var ju faktiskt över ett år sen ja drack sen sist... Augusti förre året...Oj vad tiden går.

Så nu vill jag gå ut på krogen! NÅGON SOM HÄNKAR PÅ???

 Hehe...

Kommentarer
Postat av: caroline

Jepp de måste vi men inte i helgen :)

Har bestämt att vi ska gå å fika jag å maria annicka kan väl med följa med om hon vill :)

Men jag är ju nere 5 veckor efter 7 dec :) då måste vi ses helt klart

2008-11-20 @ 15:42:15
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: annica

ABSOLUT!! jag följer gärna me! (om jag får,hehe)

2008-11-20 @ 15:49:14
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ställer lätt upp :)

2008-11-20 @ 16:02:08
Postat av: caroline

Vad mysigt ändå :) Hon blir ju bara större och större :)

Ska bli kul å träffa er sen ju :)

Nä man kanske skulle börja fixa lite här istället för att sitta framdör datorn :) hehe men de e så lätt...

Hoppas ni får det mysigt på badet ikväll

2008-11-20 @ 16:20:42
URL: http://carrolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0