INSNÖAD!

Shit, va mycket snö! Vem sa att den svenska vintern var försvunnen? Jag tror nästan att det är minst 1 meter snö utanför.Tomas skrek imorse att han inte kunde få upp dörren för all snö. Jag har inte försöktän,men jag ska ut och skotta....sen... För nu tänkte jag börja pyssla till julen. Jag ska slå in alla julklappar och börja fundera på julkort. Men jag ska också städa lite å skotta.Sen ska jag försöka soa lite när Freja sover. Fick inte mycket sömn inatt heller... Hon hostar, nyser och snorar stackarn...

Det kanske beror på att vi gick tillmormor igår fram och tillbaka. Men hon var påklädd och hade täcke och grejer. Så vi får se om det blir någon gympa imorrn. Jag måste in till stan ändå och fixa bilen,men jag kan ju hoppa gympan dåom Freja e lika förkyld.

Men nu ska jag sätta på julmusik, hämta julklapparna och grejerna och julpyssla lite... Snart är det advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0