Hm tack det räcker nu!

Jo tack, jag älskar snö,men även jag har en snögräns. Nu är de på sina håll tremeter snö utanför dörren. Jag skottade nyss bort ett par kvadratmeter men det snöar än. Men visst jag älskar jusnö så varför inte?? Men det sorgliga är att det ska bli plusgrader i veckan. Å alla ni som tycker att det ärskönt när snö smälter. TÄNK OM! Visst är det vackrare med vit,gnistrande snö än grå,trist snöslask. Visst är det härligare att ta en promenad i snöfall än i slask å regn? Jag hoppas att denna snö stannar till mars,och jag hoppas på lika mycket snö alla mina kommande vintrar.

Men det är verkligen snökaos! Skolan i Knutby är stängdå det går inga bussar. Å då pratar jag inte bara om nr 810, skolbussen som går på lilla,smala solvalla-vägen, utan även om buss 809,som går mellan Knutby å Uppsala! Det är helt sjukt.

Tomas komknappt tlljobbet imorse. För det första var dörren täckt av snö upp till fönstret på dörren,sen va vägen inte plogad...ända till Norrtälje. 4 mil i knappt 30 km/h. Skönt att va hemma en sånhär dag!

Observera snön på bordet

Här ligger Freja och sover just nu.

Sparken som vi använde igår för att ta oss till morsan... Å jag ställde den inte i en snöhög...

Kommentarer
Postat av: annica

visst e det härligt!!

2008-11-24 @ 19:08:40
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: svägerskan

jo tack vi har oxå massor me snö i huvudstaden, men inte lika mycke som er... jag tycker det ser jätte härligt ut på bilderna... kul att du lägger in bilder.. pussa Freja från oss..

2008-11-26 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0