Grattis sötnos!

Grattis Freja, idag 7 månader. Och oj, vad vi har flängt runt idag. Först var vi till Knutby på kyrkis. Vad hon tycker att det är skoj,hon bara skrattar å klappar händerna. Det roligaste är att trummapå trumman å att spela med maraccas. Men du ska höra hur hon låter när jag tar bort de från henne, man tror ju att brandlarmet har startat. Men visst ska man bli arg när man inte får somman vill? Det är väl bara normalt. Jag blir också arg när jag inte får som jag vill...

Ja man vet ju vad man ska köpa till henne i julklapp, det blir bara en massa musikinstrument. Trummor å maraccas å kanske också något annat skoj. Tomas vill nog köpa snickargrejer, men det kan hon väl också få. Det är hon värd.

Efter kyrkis åkte vi hem så hon fick sova, under tiden julstädade jag hallen,så nu har jag julstädat klart! När Freja vaknade (av att jag tog upp henne ur vagnen) så fick hon mat å ny blöja å sen iväg till Knutby igen för Frejas andra spruta! Men det gick bra, hon sa inte ett ljud. Å allt såg bra ut. Sen for vi förbi dagis en sväng å lekte med barnen där innan vi åkte hemåt å gjorde mat. Å nu sitter vi här. Freja är lite extra gnällig ikväll, men det kan ha att göra med sprutan.

Imoron ska Freja å jag på prostvisitation... Det är lika tråligt som det låter... tror jag... har aldrig varit med förr. Sen ska vi bada på kvällen med mormor i Almunge. Sen på fredag ska vi på kyrkis igen (Freja älskar att leka där) å på kvällen ska gudmor Loppa vara barnvaktmedan Tomas å jag festar med våra respektive arbetskamrater. Härligt!

Sen e d helg igen... Kanske vi hinner jobba lite påköket då. Hoppas det, beror på Tomas dagsform, han har varit sliten att bra tag nu.

Kommentarer
Postat av: annica

va e prost visitation?

kramen

2008-11-20 @ 07:52:29
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Freja!! :)

2008-11-20 @ 15:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0