Äntligen har vi ett vardagsrum.

Oj oj oj, nu har jag städat klart vardagsrummet. Det tog över en vecka, men jag har ju inte direkt städat varenda ledig sekund... Men sååå skönt att få bort byggdammet överallt, särskilt när Freja nu börjar ta sig framåt så smått. Än så länge endast några centimeter, men det kommer nog snart.

Jag har också hunnit med att julstäda hela övervåningen, så nu e de bara badrummet å hallen kvar. Sååå skönt. Å de ska jag väl hinna innan december. Ska hinna handla julklappar också innan december. Bara ett problem. Inga pengar kvar. Köket har liksom svalt alla våra pengar. Men det ordnar sig nog,det gör det alltid!

Å fars dag e d på söndag, så glöm inte bort era fäder. Det bli Tomas första,skoj. Men vi ska spendera dagen med att åka till Tage å hämta en vedklyv så vi kan göra lite ved innan snön kommer. Hrm... Nåja.

Bilder på mitt nystädade vardagsrum:

Freja har fått en egen liten lekhörna. Hon sitter där just nu å glor på tv:n.

Observera att mattan är borta. Både Tomas å jag avskyr mattor. De bara drar till sig damm å blir äckliga... Ska inte ha en enda matta när huset e klart. Eller kanske en liten vid dörren,å så har ju Freja en liten fiskmatta i sitt rum. Men de e ju lätta att rengöra.

Å inga vitvaror i vardagsrummet!! Skönt. Även här har Freja fått en plats för sina leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0