Så trött...

Jag är sååå trött på att gå hemma. Jag å Freja har inte varit på någon verksamhet på två veckor nu. Idag tänkte jag gå¨på kyrkis trots mitt hostande, men imorse hostade Freja å var så grinig så vi struntade i det. Så det blir nog oinget bad imorgon heller... Men kanske att vi kan gå på kyrkis på fredag.

Ja har vari förkyld i över en vecka nu, varför släpper det inte? Har ont i huvudet till och från annars mår jag bra. Det är det eviga hostandet som stör. Känns som om det sitter något å retar i halsen. Fundear starkt på att köra ner toaborsten i halsen...

Nej jag ska försöka vara duktig idag. Har redan städa hela övervåningen. Ska torka golven nu,sen tänker jag softa medan tossan sover...


Kommentarer
Postat av: svägerskan

stackars dig! men du e ju duktig som städar! krya på er! pussa lilla gobiten från oss!

2008-12-03 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0